• cobap-banner_tmavsi

Pojďme společně tvořit COBAP

V COBAPu pracujeme tak, abychom si vzájemně šetřili svůj čas a vycházeli si vstříc. Zákazníkovi předkládáme různé varianty technických řešení, které přinášejí úsporu financí a času. Zakládáme si také na vysoké technické a užitné hodnotě námi dodaných systémů a služeb. Díky tomu společně tvoříme na všech úrovních dlouhodobý férový vztah založený na důvěře a otevřené komunikaci. Podporujeme jednotlivce jako osobnost a aktivně jej vzděláváme.

Nyní není žádná pozice volná, ale pokud u nás chcete pracovat, ozvěte se. Nebylo by poprvé, kdy nás někdo zaujal natolik, že jsme mu „ušili“ pracovní pozici na míru, našli díky tomu skvělého kolegu a posunuli se jako tým zase o kus dál.

Aktuálně hledáme kolegyni

ASISTENTKA SPRÁVY SMLUVNÍCH DOKUMENTŮ

Máte zkušenosti z oblasti administrativy? Rozumíte si dobře s počítačem a programy MS Office? Hledáme do svých řad administrativní výpomoc na hlavní pracovní poměr s pracovištěm v Praze.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • zajištění agendy smluv, jejich dodatků a celková evidence, hlídání termínů (nájemní smlouvy, dodavatelské smlouvy, smlouvy o poskytování služeb, kupní a ostatní smlouvy)
  • pojištění (vedení přehledu pojistek pro skupinu, prolongace, tender dodavatelů pojištění)
  • dokumenty společnosti (správa struktury serveru, zodpovědnost za systémové a logické ukládání dokumentů)
  • zápisy z jednání, valných hromad, jejich archivace
  • administrativní podpora majitelů společnosti (příprava smluv a dokumentů k podpisu, zajištění ověřování listin, úprava dokumentů a tabulek – Word, Excel, Power Point)
  • administrativní podpora projektu výstavba Humpolec
  • správa a evidence tiskáren (pronájmy, servisy, odkupy,…….)
  • firemní materiály, hlavičkové papíry, reklamní předměty, dárky pro partnery  + komunikace se správcem webu ohledně grafiky
  • organizace a zajištění pořádání firemních akcí (pro klienty i pro zaměstnance)
  • práce s jednoduchými aplikacemi (ASANA, CRIBIS, internet banking, manažer datových schránek,….)

PŘEDPOKLADY VHODNÉHO KANDIDÁTA:

  • podmínkou jsou zkušenosti a praxe v oblasti administrativy (smlouvy, termíny, práce s dokumenty, základní obchodní a účetní pojmy)
  • dobrá znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, důslednost
  • organizační schopnosti
  • znalost Aj výhodou (pouze nárazové využití)

PODMÍNKY SPOLUPRÁCE:

  • spolupráce na HPP (případná dohoda možná)
  • nástupní plat cca 25 000 až 30 000 Kč hrubého/měs. dle zkušeností a praxe

Proč pracovat u COBAP?

ruka
VOLÍME FÉROVÝ PŘÍSTUP

V COBAPu vám hned od počátků, tedy už ve výběrovém řízení, narovinu popíšeme, jak naše firma funguje. Otevřeně vám řekneme, co vaše pozice obnáší a jaké na vás klade nároky.

tym
SPOKOJENÍ ZAMĚSTNANCI

Ať se u nás ve společnosti zeptáte kohokoli, každý vám řekne, že nemá důvod odcházet jinam. V našem stabilním týmu jsme sehraná parta, která pracuje na velmi zajímavých zakázkách.

zarovka
PRÁCE NENÍ STEREOTYP

COBAP je firma, která vám nabídne zajímavé a odborně náročné zakázky. Činnosti u nás jsou výzva, dostanete se k realizacím, které nejsou nuda. Garantujeme vám, že profesně porostete.

hodiny
ŠÉFOVÉ NASLOUCHAJÍ

Naši vedoucí pracovníci jsou nejen dobří manažeři, ale hlavně leadeři. Ví, že kolegové uvnitř týmu jsou důležitými články firmy. Náležitě se o ně starají, rozvíjí je a věnují jim svůj čas.

Pohled do zákulisí COBAPu

I pracovní porada u nás může být v přátelském duchu.
Jsme tým a dokazujeme to i na ledu. Rádi vyhráváme.
A nebojíme se ani výzev. Curling je jen jedna z mnoha aktivit, kterou si umíme zpříjemnit teambuilding.
Motorkářské duše mají v COBAPu místo. Rychlost, dobrodružství, ale i opora a přátelský duch, to je nám všem blízké.

Existuje spousta důvodů, proč pracovat v COBAP